Thursday, September 18, 2014

සන්නස්ගල|‍ විචාරයේ නිරුවත,

සන්නස්ගල කී සැනින් පෙර අප මතකයට ආවේ නව කථා කිහිපයක්, සිංහල පන්තියක්ය, නමුත් අද සන්නස්ගල යැ කී විටම අන්තර්ජාලයෙහි මතකයට එන්නේ වෙළඳ නාමයක් හා එක්තරා මාධ්‍ය-වේදියෙක්වය,
සන්නස්ගල මාර්කට්න් වලට කප්පිත්තෙකි, ඒ ඔහුගේ දක්ශතාවයය, ඔහු දුක මැනවින් වෙළදාම් කරයි, ඒකත් ඔහුගේ හැකියාවය, ඔහු අකුරු වලින් විවිධ දේ වපුරයි, ඒකත් ඔහුගේ හැකියාවය, අනෙකන්ගේ දෑ සොරා නොගෙන, අනෙකාට වල නොකපා, අනෙකාව ගසා නොකා ඔහු තම ව්‍යාපාර කරගෙන යයි ,ඒද ඔහුගේ හැකියාව ය,

නිර්මාණ හරහා පුද්ගලික ඇරියස් කව(ර්) කරනා පරාජිතයන් ගැන විටක අනුකම්පා ඉපදෙයි,

අප ප්‍රසිද්ධ පුද්ගලයන් හඳුනනවා යැයි කියන්නට කැමැත්තක් දක්වමු, ඒ පෘතග්ජනයන්ගේ හැටිය, ඒවා වෙනස් කරවීමට අපට නොහැකිය, කෙනෙකුගේ ප්‍රසිද්ධිය භාවිතා කරමින් යමෙකු ප්‍රසිද්ධ වන්නට උත්සහ ගනීනම් එයද පෘතග්ජන ආර‘යි කියා අපට ඉවසිය හැක, නමුදු සන්නස්ගලගේ මාර්කටිං යැයි කියමින් තමාව මාර්කට් කරගන්න පරාජිතයන් දුටු කල යම් කලකිරීමක් ඇති වේ,

උපුල් ශාන්ත සන්නස්ගල දක්ශ ලේඛකයෙකි,දක්ශ සිංහල ගුරුවරයෙකි, ඒවා ගැන විවිධ පුද්ගලයෝ විවිධ මත දැරූවද “හිතට පොඩි තට්ටුවක් දැම්මාම ගැස්සිලා ඒවා පිළි ගනී“ ඊට අප කියන්නේ හෘද ශාක්ෂිය කියා ය,

සන්නස්ගලයන්ගෙ ලියවිලි පැහැදිලිය, සංකල්ප රූප මවන්නේ නිතැතිනි,ඒවා සංවේදීය, විටෙක රළුය, සමස්ථය හදවතට කථා කරයි,

අද ඇත්තේ නිර්මාණ නොව පුද්ගලයන් විචාරය කරනා විචාර ක්‍රමයකි, එය ගොසිප් මාධ්‍ය-වේදීන්ට විලි ලැජ්ජා ඇති කාරණයක් නොවේ, කාව හෝ නිරුවත් කොට පත්තරයක් විකුනන්නට මාන බලනා මාධ්‍ය-වේදියාගේත් , ගබ්සා මධ්‍යස්ථානයේත් වෙනසක් මම නොදකිමි, මධ්‍ය-වේදීන්යැ කියාගන්නා බොහෝ පිරිස් නිසා බොහෝ දෑ වැදුම් ගෙය තුලම මියැදෙයි,

සන්නස්ගලයන්ට මඩ ගහනා බොහෝ පිරිස් එය කරන්නේ “පොර මානසිකත්වයෙනි“ නැතිනම් සන්නස්ගලයන්නේ නාමයේ එල්ලී “ගොඩ යන්නටය“ සැබවින්ම එම විචාරකයින් එදා කල බිබික්කමක්ද අද කරනා යමක්ද නැත, කරන්නේ ඔවුන්ගේ කුණු වූ පපු කැහුතු ලෝකයට විදා පෙන්වීමම පමණි,

සැබවින්ම “අම්මා“ කෘතිය පිළිඹඳවත් සන්නස්ගලයන් පිළිඹඳවත් එක් පුද්ගලයෙකු දිවා රෑ නැතිව එළව එළවා ගැසීම දැන් කම්මැලි විහිළුවකි, එය එතරම්ම ඕනෑවට වැඩිය,

අප ඒ පන්නයේ විචාරකයන්ට අනුකම්පා කරන්නෙමු, එමෙන්න පුංචි අභියෝගයක්ද කරන්නෙමු, “ඔය එක එකාට බැන බැන ඉන්නා වේලාව යොදාගෙන හරවත් යමක් අපට තිළින කරන්නට හැකිනම් ,ඔය තරම් වැරදි ඒ ඔහුගේ නිර්මාණ තුල වේ නම් නිවැරදිව කරන ලද නිර්මාණ ඇතුලත් කෘතියක් ලබන අවුරුද්දේවත් අපට දෙන්නට හැකිනම්“ අනේ වාසනාවන් ය,