Tuesday, November 5, 2013

කෙටිම කෙටි කථාවක්...



මං ඔයාගේ ෆොටෝ එකක් ගන්නවා..

එපා..පහක් ගන්න...පහක් මොකටද?

දෙකක් එෆ් බී දාන්න දෙකක් බ්ලොග් එකට අප්ලෝඩ් කරන්න...ඉතිරි එක ලඟම යාලුවට දෙන්න..

මැට්ටි...

බය නැද්ද එහෙම කලාට...

නැහැ.........

මං එහෙම කලොත් මොකද කරන්නේ...

මංද?

හ්ම්...

පිරිමියෙක් බාගයක් පිරෙන්න චූ කරපු ටියුලිප් බෑග් එකකට අර ගෑනු හිත දාලා හොඳට හොල්ලලා නුවර වැවට වීසි කරලා බේරෙ වැව මූදට වැටෙන තැනින් මුදට පනිනවා..සුරංජි රැඩිකල් වැඩියි....

වෙන්නැති...මට කලින් මෙහෙම අන්තිමට ඉඳපු කෙල්ලව මතකද?

නැහැ..

ශුවර්.ද?..

උපන් ලප හතරකුයි පුංචි කැපුම් පාරකුයි මතකයි.....

කැපුම් පාර කොහේද තිබ්බේ........

දණ හිසට තරමක් උඩට වෙන්න..........

සුරංජි ලැජ්ජා වූවා වන්නට පුලුවන...සුරංජිගේ දෑස් කෝල ලෙස වටයක් කරකැවී ඉහලට එසවුනේ අමුතු චමත්කාරයකිනි...

හ්ම්...එපමනකි කෙඳුරූයේ........

මං මෙතන ඔලුව තියාගන්නං....හා ද?

අවසර ඉල්ලන්නද ගෙනෙවේ..

මා සුරංජිගේ නිරුවත් කලවා මත හිස තබා ගතිමි...

අපේ හම්බන්තොට මාමට ගඩොලා පෝරණුවක් තිබ්බා...එතන හුඟාක් රස්නෙයි...

මා එසේ කියා නිමවනවාත් සමඟම සුරංජි මගේ හිසට සෙමින් පහරක් ගැසුවේ මැට්ටා කියමිනි...

සුරංජිට මාව තේරෙනවා........

සියඹලාන්ඩුවේ හේං ගොවියෙක්ට බොම්බාස්ටික් වලින් ජීවිතේ කියලා දෙනවා වගේ තේරෙනවා..

නෑ ....ක්‍රිස් ගේල්ට සිංහලෙන් ආදරෙයි කිව්වා වගේ නෙමෙයිද ? මැට්ටි.....

කෝපි එකක් බොමු.......

හා... ම් ම්...මං සීතලයිද? දැන් නෑවේ එනිසා වෙන්නැති...සුරංජි පොරොත්තුවම වරද භාර ගත්තාය..

නෑ එනිසා නෙමෙයි එතකොට නින්ද යන්නෑ..

එතකොට...

අපිට කතා කරන්න පුලුවන් හුඟාක් රෑ වෙනකල්..

මොනා ගැනද?මොනා හරි....

උදේ වෙයි ඉක්මනට එතකොට....

කමන්නෑ......

කොෆී ගෙනල්ලා දොර අරින්න මං බාත්රූම් එකට යන්නං...

ලැජ්ජයිද ඔහොම ඉන්න...

යස්...පිරිමි දෙන්නෙක් එකපාර මෙහෙම දකිනවට අකමැතියි...

පිස්සු කෙල්ල......මං එන්නද එළියට...

සුරංජි කථාකලේ හඬ සඟවාගෙනය....

චන්ඩියා..එන්න..එන්න....ගියාඔය ගෑණු කමද?

නෑ...

එහෙනම්...

ගෑණු කම...

හ්ම්...

මටත් සිගරට් එකක්...

ඔයා...සිගරට්...

හ්ම්..මොකද පිරිමින්ට විතරද හොඳ?

මේ වෝග් නේද?

හ්ම්......ස්විස් වෝග්...

අපි නිදාගමු....තුනත් පහු..හඳ තාම තියනවා...

යන්න කියන්නද?

එපා ..කර්ට්න් එක පහත් කරන්න..

රැය පහන් වූවා ඉක්මන් වැඩි යැයි සිතුනි..නිරුවත් ලමැද මත සිරවූ දෑත ඉන් මිදුනේම නැත..සුරංජී හදිසියේ පිබිදුනේ මා හද රිද්මය වඩා වැඩි වූ නිසා වන්නට පුලුවන...

හොඳටම ලේට්...

සුරංජි...

හ්ම්.....

මගේ නමවත් අහන්නැද්ද?

සුරංජී සිනාසුනේ ලාබාල ළදැරියක සේය..

අවශ්‍ය නැහැ මිස්ට..

මං කැමතියි සුරංජිව බඳින්න..සුරංජි හුඟාක් විවෘතයි...

සොරි...මම හිතන්නේ මට වැරදියට වැටහුනේ..කමක් නැහැ ඉක්මනට ලෑස්තිවෙමු..පෙරහැර සීසන් නිසා මාසෙම බුකිං තියනවා..හරි අප්...

මං සුරංජිව යන ගමන් දාගෙන යන්නම්...

එපා...මිනිස්සු මහත්තරුන්ට කැමතියි..අපිට අකමැතියි...

මං බඳිමු කිව්වේ සීරියස්........

එපා...මං බයයි හීන දකින්න..

මාත්...

මොනවටද? හීන පෙන්නන්නද දකින්නද?

දෙකම...

මගේ නම දැන්වත් අහන්නැද්ද?

නෑ..එපා..

එහෙනම්...

මොකක්ද?

උදව්වක් කරන්න..

කියන්න මං කරන්නම්..

ප්ලීස් මාව හපන්න..

හපන්න?

රිදෙන්න පාර හිටින්න...

මොකටද?

මගේ උපන් ලප තිබුනද?

නෑ..

කැපුම් පාරවල්..

නෑ..

එහෙනම් මාව ඉක්මනට අමතක වෙයි...මතක හිටින්න පැල්ලමක් තියන්න..

අපි බඳිමු..

ප්ලීස් මට මේ උදව්ව විතරක් කරන්න.............

No comments:

Post a Comment

අදහසක් දැක්වීමට යොදවන්නේ ඔබේ කාලයයි,ඔබ ලියනා දේ හා එහි වටිනාකම ගැන පළමුව සිතන්න,...,