Thursday, November 7, 2013

ලිංගික අසහනය හා සමාජ වෛරය හෙවත් සර්පයාගේ දියණිය හා පිරිමි ගොඩයි මම විතරයි.

ලිංගික අසහනය පිටකිරීමට කුමනාකාරයේ මාධ්‍ය භාවිතාකලද අපට ගැටළුවක් නැත..නමුදු ඊට උත්තරීතර මාධ්‍යයක් භාවිතාකරයිනම් ඊට එකඟත්වයක් දැක්විය නොහැක..

කාන්තාව ලිංගිකත්වය කුමන රාමුවකින් දකීයැයි ගැටළුවක් මතුවන්නේ සාම්ප්‍රධායික රාමුවකට කොටු වූ ලාංකීය වැනි සමාජ වැසියන්ටය..නමුදු ශිෂ්ඨ යැයි සම්මත සමාජයකට එම ගැටළුව ඊටත් තදින් බලපායි..ලිංගිකත්වය යනු පියා මවගේ සිරුරේ කිරි වල්වා ලෙවකන අයුරු දැක්වීමනම් හෝ පියා දියනියගේ සිරුරේ කිරි ගල්වා ලෙවකෑම නම් උපේක්ෂා නුවන්ශ්‍රී නි නිවැරදිය..මේ මාගේ වදන් නොවේ සර්පයාගේ දියනිය කෘතියේ එන උපේක්ෂාට සොඳුරු වදන්ය...සර්පයාගේ දියනිය කාගේ ලිංගික අසහනය පිටකිරීමක්දැයි මා දන්නේ නැත...මේදාගේ හෝ පූර්ණාගේ අසහනය ඉන් පිට නොවුනානම් නියතවම උපේක්ෂා නුවන්ශ්‍රීනි ගේ අසහනය ඉන් පිට විය යුතුය..කාන්තාවක් මෙසේ කෙසේ ලීවාදැයි මා හට දැඩි ගැටළුවකි..උපේක්ශාගේ පොත තුල "පට්ට වේසි" යන වදන හරිම සුරතල් ය..එය එතරම්ම භාවිතාකර තිබේ..තම පියාටත් වැඩි මහලු පෙම්වතෙක්ගෙන් ජීවිතය සොයනවා යැයි උපේක්ශා කියන විකෘති ලිංගිකත්වය යැයි අපිට පෙනෙන මේ කෘතිය තුල මා හටත් සමස්ථ ලාංකේය පාඨකයාටත් අසහනය පිට කිරීමේ මාධ්‍යයක් හැර අනෙකක් නොපෙනේ..මා මිතුරු කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලෑදුරෙකු කීවේ" පිරිමින්ට ස්ව්‍යං වින්දනයේ යෙදෙන්න පාරවල් හදන එක තමයි මේ.......වේ......කරන්නේ මේවා කියවන හැට පැනපු අසහනකාරයන්ට මේවා රත්තරන් වගේ ,මොකද බිරිඳ ගෙන් මේවා දැනගන්න බෑනේ,"සම්මානත් ලැබෙයි..!

මා ඔහුට දහස්වර එකඟය,මේ පොත වයස අවුරුදු 12/16 දරුවෙකුට හමුවුව හොත් පත්වන ඉරනම සෝචනීය වේ..සර්පයාගේ දියණියගේ පාටින් ලෝකය බලන්නට ඔවුන්ගේ පර්යේශනාත්මක මනස පෙලඹෙනු නියතය,කාන්තාවක් තුල මෙතරම්ම දරුණු ලිංගික අසහණයක් තිබිය හැකිද?රැඩිකල් යනු මෙය නොවේ..එය පැහැදිලිව දැනගන්නට සුනේත්‍රා නම් වූ විශිෂ්ඨ ලේඛිකාවගේ නන්දිතයේ සිට කවි කඳුර දක්වා කියවන්නැයි උපේක්ෂා නුවන්ශ්‍රීනිට යෝජනා කරමි..



වෙළඳාම පිනිස ලිංගිකත්වය යොදාගත්තානම් "අනේ මන්දා" හැරෙන්නට වෙන කියන්නට දෙයක් නැත.එකම ගැටළුව නම් "වැරදීමකින් හෝ මේ පොත ගෙදරගෙන ගොස් දුවට හෝ පුතාට හසු වුවහොත් කුමක් සිදුකරම්ද යන්නයි,

පිරිමි ගොඩයි මං විතරයි ලියන්නේ උපුල් ශාන්ත සන්නස්ගල විසිනි,ලාංකේය නවකථාකරුවා දෙකේ පන්තියට දමන මා දුටු සර්පයාගේ පුතා මොහුය..බටහිර ලිංගික රූප රාමු සහිත විත්‍රපටයක් සිහි ගන්වමින් ලියා තිබෙන මෙය දෙවැනි වෙනවානම් සර්පයාගේ දියණියටම පමණකි..ලිංගිකත්වය" මාර්කටින්ම "කරන සන්නස්ගලලාට අරුමයක් නොවේ..කොහේ හෝ මුල්ලක සමලිංගික ක්‍රියාවක් හෝ විකෘති ලිංගික ක්‍රියාවක් දක්වා "දතක් ගැලවිම" සන්නස්ගල ක්‍රමෝපායයි..එය ලාංකේය කාන්තාවටත් බෝ වීම සර්පයාගේ දියනිය විදහා දක්වයි..

මා ඉහත දෙදෙනාගෙන්ම වනකථාව කුමක්දැයි ප්‍රශ්ණ කරමි..වණ කථා නව කථා නොකරන්නැයිද..ඔබ තුමිය හා තුමා විකෘති ලිංගික තෘප්තියක් බලාපොරොත්තු වනවානම් වෙනත් මාධ්‍යක් තොරා ගන්නා ලෙසත් කරුණාවෙන් ඉල්ලා සිටිමි,මා මෙය ලියන්නේ විචාරකයෙකු ලෙස නොවේ රටේ සාමාන්‍ය පුරවැසියෙකු ලෙසයි.."අපේ දරුවන්ට අපි මොනවද මේ කුණුහරප කියෙව්වොත් දෙන උත්තර" දෙමාපිය ලිංගික සබඳතා සඳහා හා දරුවන් යනු මාතෘකා දෙකකි..දැඩි ලිංගික අසහනයකින් පසුවන උපේක්ෂා නුවන්ශ්‍රීනිට මෙය නොපෙනෙන්නේ මවක් නොවන නිසා විය යුතුය..කාන්තාව මීට වඩා සංවර විය යුතුය..සර්පයාගේ දියනිය තුල ලිංගිකත්වය හැර යමක් නැත..එයත් විකෘති ලිංගිකත්වයක් වීම තවත් සෝචනියය...


අවසාන වශයෙන් කියන්නේ සහ ඉල්ලන්නේ උපුල් ශාන්ත සන්නස්ගල ගෙන් හා උපේක්ෂා නුවන්ශ්‍රීනි ගෙන් මතු මතුවටත් පොත් ලියනවානම් මෙවන් අසහනය පිටකරන පොත් නොලියා සමාජයට යමක් ගතහැකි දෙයක් කරන්නට කියාය..නැතිනම් උපේක්ෂාගේ වචනයෙන්ම කියනවානම් ............වේ.......නොවන්නට කියාය..අපට දරුවන්ද දරුවන්ට රටක්ද තිබේ ..එය ගොහොරුවක් කරන්නට හදන මෙවන් නිර්මාණ නිර්මාණ කරුවන්ද සමඟ ගිනිබත් කල යුතුය..මෙය වෛරී සිතුවිල්ලක් නොවේ..කුණු කානු සෝදා හැරිය යුතුය නැතිනම් විෂබීජ සමස්ථ සමාජයටම කරදරයකි..


චමින්ද ප්‍රදීප් සිල්වා ගුණරත්න

1 comment:

  1. කාරනය එසේනම් එමපොත් කියවීම නිල් චිත්‍රපටියක් බැලීම හා සමානයි. සභ්‍ය ලෙස එන අසභ්‍ය කෘති හෙලා දකිමු.

    ReplyDelete

අදහසක් දැක්වීමට යොදවන්නේ ඔබේ කාලයයි,ඔබ ලියනා දේ හා එහි වටිනාකම ගැන පළමුව සිතන්න,...,